De uit Kortemark afkomstige en in Roeselare wonende prof Rudy Moenaert is al jarenlang gepassioneerd door ondernemerschap en leiderschap en alles wat daar van dichtbij of van ver komt bij kijken. Dit heeft geresulteerd in alweer een nieuw boek van zijn hand, dit maal onder de titel “Marketing met ballen”. Moenaert schreef aan dit werkstuk samen met zijn zijn (Nederlandse) collega Henry Robben. Het boek rolt deze week officieel van de pers en wordt uitgegeven bij Adfo Books (februari 2016). Moenaert beschrijft uitgebreid waarom CEO’s ook marketeers moeten zijn en hoe ze dat best kunnen doen om waarde te creëren voor zichzelf, de organisatie én de maatschappij.
De uit Roeselare afkomstige “no nonsense boy” Moenaert is als prof al een leven lang verbonden met de universiteit van Tilburg en meer bepaald aan de divisie TIAS ofte School for Business ad Society. Met zijn uitgesproken visies en non-conformistische aanpak is Moenaert een absoluut buitenbeetje, zowel als academicus als in de rol van schrijver. Vandaar onze aanbeveling: schaf aan, dat boek en zet uw grijze hersencellen open voor een brainstorming waar je nog maanden zoet mee bent. Of wat ook kan: boek Moenaert eens als gastspreker. Vonken verzekerd. (KC)