De West-Vlaming Paul Vanneste wordt de nieuwe CEO bij het Oost-Vlaamse marketingbureau the AIM uit Aalter. Twee decennia lang was Paul Vanneste mede-zaakvoerder van Vanneste Motors (Harelbeke). Maar al sinds zijn jeugd brandt in hem een passie voor “all things digital“. Bij the AIM hoopt hij zijn ervaring als ondernemer te koppelen aan zijn ongebreidelde interesse in de online-wereld. “Innovatieve én gepersonaliseerde diensten, daarmee willen wij het verschil maken,” aldus Vanneste. “De internetmarketingsector is verzadigd met voorverpakte producten zonder een gezicht. Ook wij kunnen websites bouwen vanop een template en een kant-en-klare mailtool aanbieden als het snel moet gaan, maar we geven die wel steeds een eigen identiteit die perfect aansluit bij het DNA van onze klant. We beginnen met een internetmarketingplan. Dat plan bestaat uit een uitgekiende, innovatieve digitale strategie waarop de klant drie jaar lang kan steunen. Vervolgens gieten we dat in een totaalpakket van diensten en producten. We kunnen daar heel ver in gaan, maar we stemmen altijd af op wat de klant wil.”
Het in Aalter gevestigde the AIM richt zich in zijn klantenportfolio zowel op zelfstandigen, kmo’s als op grote bedrijven. (KC)