Standenbouwer en pop-up expert Travelexpo slaat deze maand de handen in elkaar met gloednieuw product GIN UP voor een tijdelijke bar in de Kortrijkse kiosk, op de Grote Markt. Het moet tijdelijk een soort afterwork bar worden waar ook het publiek welkom is.
Ook in 2016 is het pop-up concept nog steeds zeer hot. Het is een ideale manier om nieuwe concepten binnen horeca of retail te testen. Het regionale Travelexpo, gevestigd in Dottenijs, is gespecialiseerd in standenbouw, interieur en displays, wat hen tot ideale partner maakt voor pop-up initiatieven. De kmo heeft reeds meer dan dertig ervaring met tijdelijke installaties en wil deze ervaring ook delen. Deze week lanceerde Travelexpo de website www.popupstarten.be waar je tips & tricks kan ontdekken om te starten met een pop-up.
Travelexpo opent de pop-up bar in de kiosk in Kortrijk in samenwerking met de gloednieuwe bvba Taste-It-Easy van vijf Menense vrienden-ondernemers. Hun eerste product werd onlangs gelanceerd onder de merknaam GIN UP. Het is een kant en klare premium gin-tonic in een flesje van Belgische makelij. (KC)