Rotselaar-luchtfoto.ri_.1200

Bumaco Group inspireert met virtueel huis

ROTSELAAR – De Bumaco Group uit Rotselaar, specialist in airconditioning, zonnepanelen, laadpalen, verwarming, terrasoverkappingen en domotica, heeft een virtueel huis geopend. In “Investeerinuwkot.be” maak je kennis met het productenaanbod van de bedrijvengroep. 

Investeerinuwkot.be is een website waar, aan de hand van een virtueel ‘kot’ of huis, mogelijke klanten kunnen kennismaken met het uitgebreide aanbod van de Bumaco Group.

Staycation 

“De voorbije maanden zijn wij niet bij de pakken blijven zitten”, zegt Roel Buelens, CEO van de Bumaco Group. “Met het vooruitzicht van een zomer zonder vakantie zijn veel mensen op zoek gegaan naar mogelijkheden om het verblijf ‘in hun kot’ wat aangenamer te maken. Staycation werd duidelijk een modewoord. Zo zagen we bijvoorbeeld dat we in april en mei dubbel zoveel aanvragen kregen voor airconditioning in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Ook Lightful, ons nieuw dochterbedrijf dat luxueuze terrasoverkappingen plaatst van Renson, schoot meteen stevig uit de startblokken. Maar het totaalaanbod van Bumaco Group is nog veel groter dan dat. En dat wilden we toch even in de verf zetten met investeerinuwkot.be.”

Vooral particuliere markt 

Airconditioning, zonnepanelen, laadpalen, verwarming, terrasoverkappingen, domotica, … Met een druk op de knop stap je in ons virtuele kot en maak je kennis met wat Bumaco Group te bieden heeft om het leven in en om je huis comfortabeler te maken. Je krijgt er een voorsmaakje van de vele mogelijkheden, en je kan bij elk onderdeel doorklikken naar de website van het dochterbedrijf voor meer info. “Met investeerinuwkot.be mikken we vooral op de particuliere markt,” geeft Buelens aan. “Mensen die willen bouwen of renoveren zijn immers dikwijls op zoek naar een en-en-verhaal. Een aannemer voor meerdere werken kan een serieuze kostenbesparing betekenen. Ook merkten we nog te vaak dat klanten niet altijd op de hoogte zijn van de diensten van onze verschillende bedrijven. Dit leek ons de ideale manier om hen te informeren.”