EIGENBRAKEL/ZAVENTEM/MECHELEN – Het field sales agency Mavenly is overgenomen door 25th Group, een groep van sales en marketingbedrijven met Mechelaar Wim Voss als leidende figuur.
Mavenly, met vestigingen in Eigenbrakel (Brussel) en Gent, heeft meer dan 80 vaste werknemers en is al jaren een toonaangevende speler in de sales- en marketingwereld. Het agentschap werkt o.a. voor Procter & Gamble, Red Bull, Duracell en Bacardi – Martini. “De acquisitie van Mavenly betekent niet alleen een nieuwe belangrijke stap voor onze groep in de uitbouw van een unieke marktpropositie in de Benelux. Het zorgt tevens voor een verdere verruiming van onze verschillende sales- en marketingskills en -diensten”, aldus Wim Voss, ceo van de 25th Group.
Ecosysteem
Joeri Perneel van Mavenly is verheugd om toe te kunnen treden tot de 25th Group. “Mavenly zal voortaan gebruik kunnen maken van het unieke ecosysteem van de groep die bestaat uit meer dan 12 verschillende bedrijven, elk met hun specifieke specialiteiten. Mavenly zal naast de bekende merknamen NewWorld, High 5 en SpicyMotion een aanvullende en specifieke rol kunnen spelen als de innovatieve salesexpert in de Benelux”, luidt het.
Lien De Clercq
Perneel wordt chief commercial officer van de 25th Group. De dagelijkse leiding van Mavenly komt in handen van Lien De Clercq die de teams vanuit de kantoren in Gent en Zaventem zal aansturen. Het finance department verhuist naar het hoofdkantoor van de 25th Group in de Hanswijkstraat in Mechelen. Over de financiële kant van de overname is niet gecommuniceerd.