Standaardapps zoals Word, Excel en PowerPoint kennen we allemaal. Maar Office 365 biedt veel meer! Toepassingen zoals OneNote, Sway, Yammer en Teams zijn bijzonder handig en kunnen je veel tijd besparen. Helaas zijn deze apps vaak nog onbekend. Daarom verzamelde Microsoft 10 handige & tijdbesparende tips waarbij elk van deze toepassingen aan bod komen. We onthullen hieronder alvast een tipje van de sluier:
Tip 1: Onbegrensd samenwerken
Wanneer je Office 365 ten volle benut, kunnen je medewerkers nog flexibeler (samen)werken. Met Teams hoeven meetings heus niet meer fysiek georganiseerd te worden. Iedereen kan perfect vanop afstand een meeting bijwonen en zijn notities in één gedeeld OneNote-document typen. De naam van de schrijver is zichtbaar, zodat je gemakkelijk kan achterhalen wie wat geschreven heeft.
Tip 2: Millennials willen een moderne & flexibele werkomgeving
In 2020 zal gemiddeld 1 of 2 collega’s een millennial zijn. Deze digital natives verkiezen een work-life integratie waarbij de traditionele grenzen tussen werk en privé verdwijnen. Door deze medewerkers Office 365-cloudtechnologie ter beschikking te stellen, creëren we een moderne en flexibele werkomgeving.
Tip 3: Functie ‘Vertel wat je wilt doen’
Time is money, daarom is nog efficiënter en productiever werken mooi meegenomen. Ken je bijvoorbeeld de functie ‘Vertel wat je wilt doen’ al? Een hulpmiddel waarmee je meteen kan zoeken naar de actie die je wilt uitvoeren. Download de whitepaper om de mogelijkheden in detail te bekijken.