Op 1 maart is het complimentendag en daar zetten ze bij Antenno elk jaar hun schouders onder. Meer nog, dit jaar maken ze van maart de complimentenmaand om bedrijven en hun medewerkers bewuster om te laten gaan met het geven en aanvaarden van complimenten.
“Onze ambitie is om positieve dynamieken te creëren tussen mensen, organisaties en hun klanten. En complimenten zijn een ideale manier om het belang van een feedbackcultuur te benadrukken”, stelt ceo Mariska Brosens.
Zet mee je schouders onder complimenten en win de Gouden Chapeau
Via www.geefeencompliment.be kan je mee de complimentenkar trekken in jouw organisatie of team. Je vindt er een breed aanbod om complimenten uit te delen: complimentenkaartjes, een mooi boeket of een opleiding rond feedback geven. Antenno heeft er dit jaar ook een wedstrijd aan gekoppeld. Door mee te doen aan de actie maakt jouw organisatie kans om de Gouden Chapeau te winnen. Antenno zet het bedrijf dat de grootste impact creëert met complimenten zo letterlijk in de bloemetjes.
Mensen in hun kracht zetten
“Deze actie sluit naadloos aan bij onze bedrijfsfilosofie om elkaar beter te maken”, zegt chief entrepreneurship Stefan Coucheir van Antenno. “Het is onze manier van werken met klanten. Samen opportuniteiten zien, en die in co-creatie ontwikkelen. Maar ook intern staat kennisdeling, slimme coaching en feedback hoog op de agenda.”
Antenno maakt de cirkel rond door met de opbrengst het initiatief ArmenTeKort te steunen. ArmenTeKort is een organisatie die via empowerment en innovatie kansarmoede de wereld wil uithelpen. Het doel is om de eigenwaarde en het sociale netwerk van kanszoekende mensen te herstellen.
Meer weten over de complimentenactie van Antenno? Wil je zelf iemand een compliment geven of wil je de feedbackcultuur in je bedrijf aanzwengelen? Doe dan mee via www.geefeencompliment.be.