Woensdag 28 september vindt de eerste editie plaats van Made in Oost-Vlaanderen Live. Ondernemers en kaderleden blazen die dag verzamelen in de Eskimofabriek in Gent voor interessante sprekers en voldoende netwerkmogelijkheden. Kristof De Wulf, CEO van InSites Consulting, bijt de spits af met zijn visie op verandering en hoe je als bedrijf nieuwe kansen creëert in deze veranderende wereld. Jonge onderneemster Julie Vens-De Vos beantwoordt dan weer de vraag wat een KMO kan leren van een start-up en omgekeerd. Na de pauze doet Daan Schalck, CEO van de Gentse Haven, zijn strategie om als bedrijf competitief te blijven uit de doeken. Schepen Tom Balthazar zorgt voor de inleiding. Stefaan Claes, Digital Marketing Director bij Kinepolis Group, legt uit hoe Kinepolis van zijn klanten fans maakt door te zorgen dat ze de communicatie als een dienstverlening zien en niet als reclame. Jan Matthys praat de middag aan mekaar.
Inschrijven doe je best tijdig want de plaatsen zijn beperkt.