Zaterdag 30 april opent de Belgische modeketen Lolaliza een nieuwe boetiek in Leuven. Hiermee is de kaap van de honderd winkels van de keten bereikt.
In amper vijftien jaar is LolaLiza een vaste waarde geworden in het straatbeeld. De keten richt zich enkel tot vrouwen en meisjes. “Ons aanbod omvat verschillende subcollecties voor elk draagmoment en voor elke vrouw, ongeacht leeftijd of morfologie”, zegt Katlijn Mertens van Lolaliza. “De ruime boetiek in Leuven beslaat 467 vierkante meter en biedt alle sublijnen aan: Casual, City, In The Mix, de Boutique capsulecollectie voor speciale gelegenheden, de Studio L collectie die van maat 36 tot maat 52 reikt en de kids collectie voor kleine meisjes. Rode draad doorheen de collectie zijn de kleurige prints die joie de vivre uitstralen.”
LolaLiza wil een keten zijn met een positieve spirit en dat merk je zowel aan de collectie zelf als aan de campagnebeelden. ‘Togetherness’ is het sleutelwoord. Tijdens de opening van de winkel is Joy Anna Thielemans de gastvrouw, modellen zullen in de winkel de collectie showen en de boetiek zal tot 20 uur open zijn, leuk voor wie houdt van een late night shopping met een hapje-tapje. Via de sociale media wordt een wedstrijd georganiseerd onder de LolaLiza klanten waarbij 5 winnaressen een restyling kunnen winnen die op 30 april zal plaatsvinden.
LolaLiza maakt deel uit van de PP Retail Group, het bedrijf van de familie Appelstein die een jarenlange ervaring in de textielwereld heeft. Het verhaal LolaLiza startte in 2001 met zeven winkels, toen nog onder de naam L&L.