Adictiz en HighCo Data slaan handen in elkaar

jackpotHighCo Data uit Asse – een belangrijke speler in de operationele marketing – en Adictiz – expert in de customer engagement door middel van games – verenigen hun expertise op het vlak van reclame en digitale en sociale media om samen innovatieve en efficiënte diensten te kunnen aanbieden. Het doel van deze samenwerking is merken te helpen bij hun marketinguitdagingen door middel van Games.

Volgens de twee bedrijven zal zeventig procent van alle merken de komende jaren games integreren in hun Marketing Mix. Games worden ingezet in de content strategie van een merk omdat ze het voordeel hebben dat ze deel uitmaken van permissiemarketing en niet als opdringerig worden beschouwd in het steeds complexere gebruik en traject van de consument.
Daarom hebben Adictiz en Highco Data beslist om hun knowhow te bundelen op het gebied van respectievelijk games, customer engagement en leadconversie en die ten dienste te stellen van de merken.
“Gamification is een duidelijke hedendaagse tendens”, zegt Fabrice Goffinet, cco van HighCo Data Benelux. “Games maken vandaag onmiskenbaar deel uit van onze leefwereld en het is niet meer dan logisch dat merken games ook willen integreren in hun markt- en productstrategie. Adictiz beschikt met zijn brede waaier aan mogelijke technieken over een unieke knowhow op het gebied van customer experience. Dat aanbod is een perfecte aanvulling bij de marketingoplossingen voor klantactivatie, -betrokkenheid en -getrouwheid die HighCo DATA ter beschikking stelt van de merken en de distributeurs door nog een stap verder te gaan in de interactie met de consument.”

“Een reclame met een geïntegreerd spelletje is drie keer efficiënter en boeiender dan een traditionele marketingcampagne”, zegt ceo Charles Christory van Adictiz. “Het spel werkt als een echte digitale hefboom en zorgt ervoor dat merken hun vele marketingdoelstellingen halen voor het rekruteren, activeren en converteren van hun publiek. We vinden het fijn om samen te werken met HighCo Data en om dankzij onze complementaire vakgebieden merken aan een tool te helpen die het hele proces beslaat, gaande van het verwerven van de data tot en met het omzetten ervan.”