Op 5 oktober gaat Made in West-Vlaanderen online, het jongste broertje van Made in Vlaams-Brabant. Het concept, net als in de rest van Vlaanderen, identiek: dagelijks krijgt de West-Vlaamse ondernemer een vijftal artikels met het belangrijkste economisch nieuws uit de provincie. Dat nieuws wordt digitaal verspreid, via de nieuwsbrief, de website en de en sociale media.
Met de lancering van Made in West-Vlaanderen legt uitgever Mediahuis de puzzel in heel Vlaanderen dicht. Made in is nu beschikbaar in heel Vlaanderen dankzij deze edities: Made in Limburg, Made in Antwerpen, Made in Kempen, Made in Mechelen, Made in Vlaams-Brabant en Made in Oost-Vlaanderen.
Made in zet ondernemers centraal en heeft oog voor succes, innovatie en groei bij bedrijven: van starters tot gevestigde waarden. “Onze focus ligt op motiverend, positief nieuws. Dat delen we op per regio waardoor ondernemers perfect op de hoogte blijven van de werkzaamheden van hun leveranciers, huidige en potentiële klanten”, zegt business manager Patrick De Wachter.
Karel Cambien neemt de redactie voor zijn rekening. Hij is bekend in de wereld van de West-Vlaamse ondernemers. Cambien werkte onder meer voor Trends, Kanaal Z, WTV en Knack. Hij schreef onder meer de boeken Hij schreef of Belgian Entrepreneurship, Wat baten kaars en bril?, Keep it simple en It’s all in the family en drie edities van Gesprekken met 50 West-Vlaamse ondernemers.
Ben je op zoek naar ondernemersnieuws uit in West-Vlaanderen, dan vind je dat vanaf maandag 5 oktober via deze link.