De roadshow “The Future of shopping” is van 15 tot 17 september te gast in Leuven.
De consument verandert voortdurend. Zijn verwachtingen veranderen en de aankoopmogelijkheden stijgen enorm snel. Dat is voor de handelaars van vandaag een hele uitdaging. Hoe winkelt de consument van de toekomst? Wat wijzigt er in zijn gedrag? En hoe kan u daar als retailer of winkeluitbater op inspelen? Op veel van die vragen probeert de The Future of Shopping Roadshow een antwoord te geven. Ondernemers kunnen er de winkel van de toekomst beleven in een opstelling van zes zeecontainers, er vernieuwende ideeën ontdekken en nieuwe tools en technologiën testen.
“De realiteit is hard,” zegt Unizo, “maar er zijn mogelijkheden voor retailers van elke maat of soort. Want ook kleine ingrepen kunnen grote stappen betekenen in de beleving van de klant. Met Unizo, RetailDetail en een heel aantal partners willen we zo veel mogelijk kennis meegeven over de nieuwe consument en concrete oplossingen tonen hoe handelaars kunnen inspelen op zijn veranderend koopgedrag.”
Tijdens de drie dagen wordt een avondsessie georganiseerd met workshops, een begeleid bezoek aan de containers en een netwerkdrink.
De avondsessies hebben plaats bij de KBC aan het Prof Van Overstraetenplein 5 in Leuven. De containers kunnen dinsdag en donderdag van 16 tot 17 uur worden bezocht aan het Martelarenplein. Vlug inschrijven is de boodschap, want voor de avondsessies is er enkel nog plaats op donderdag 17 september.