Het IT-bedrijf Tobania uit Strombeek-Bever biedt voortaan Microsoft Dynamics Marketing aan. Hiervoor hebben ze als een van de eersten in België de partner training van Microsoft met succes afgesloten. Hiermee wil Tobania zijn klanten nog beter begeleiden binnen de sector van Marketing en Sales Automation.
Veel bedrijven investeerden in CRM oplossingen, maar er is meer dan ooit een grote vraag om een 360° zicht te hebben over de huidige digitale klant. Microsoft Dynamics Marketing biedt hier de juiste oplossing. “Wij geloven zeer sterk in het Marketing Automation verhaal van Microsoft en de meerwaarde die het voor onze klanten kan bieden”, zegt Gert Vonck, Practice Manager CRM van Tobania. “We willen verder gaan dan alleen een technologische oplossing aan te bieden. De marketing objectieven en de daaruit vloeiende processen moeten gedefinieerd worden voor je kunt starten. Ook hier zorgen wij voor de nodige uitvoering. De vertaalslag naar een technologische oplossing is nadien vele malen eenvoudiger voor de klant.”
Ondermeer vanuit haar CRM practice heeft Tobania een doorgedreven specialisatie in de Microsoft producten. “We positioneren ons in de markt met Dynamics CRM en vullen dit nu aan met Dynamics Marketing en Social Engagement”, zegt Gert Vonck. “Zo kunnen we een end-to-end oplossing aanbieden die onze klanten nodig hebben om digitaal hun klanten te benaderen en te beheren.”