Ons evenement Made in Live is zo goed als volboekt. Als u er op woensdag 3 juni nog bij wil zijn, is het de hoogste tijd om in te schrijven. Made in Live brengt die dag ondernemers, ceo’s en managers samen om een kijk te nemen op de ontwikkelingen rond marketing. Tijdens Made in Live kunt u luisteren naar zes sprekers die verschillende aspecten van marketing belichten. De inleiding wordt verzorgd door Gert Ysebaert, ceo van Mediahuis.
Dit zijn onze sprekers:
* Thorsten Strauss, faculty- and marketingdirector van de Antwerp Management School, die het zal hebben over Past, Present & Future of Marketing
* Foodwizard Alain Indria van biorestaurant Lombardia over groene filosofie in marketing
* Luc Arnouts, chief commercial director Port of Antwerp, over het succes van B2B-marketing onder het motto Everything is possible at the Port of Antwerp
* Hans Van de Venster, bestuurder en commercieel directeur van Manna Foods, over commercieel succes buiten de grenzen (Gaan de Hemelse Sauzen den Duvel achterna?)
* Jorik Rombouts, founder en director van de Rombouts Holding, over de positionering van verschillende merken in de markt en
* Jeroen Van Camp, manager bezorging en woordvoerder van Coolblue, over De weg naar 450 miljoen omzet door middel van klanttevredenheid.
Made in Live vindt plaats op woensdag 3 juni in De Shop op het Eilandje in Antwerpen, de plek waar vroeger de scheepsherstellers konden gaan ‘shoppen’ voor een job. . Het marketingcongres loopt van 13 tot 18 uur, van 18 tot 22 uur is er een walking dinner en netwerkmoment.
Inschrijven voor Made in Antwerpen Live kan tot 27 mei op de website.