CloseMedia pakt uit met zakdoekdisplay

Counterdisplay EuropcarCloseMedia uit Heverlee pakt uit met een nieuw product: de commerciële zakdoekdisplay. Zo wordt het mogelijk om pakjes met papieren zakdoekjes op elk mogelijk verkoopspunt te installeren, in elk pakje tissues zit een commerciële boodschap.

“We produceren de pakjes zakdoekjes al een hele tijd, de commerciële zakdoekdisplay is nieuw en is al meteen een succes”, zegt Christian Van den Balck van CloseMedia. “Tissuepack-marketing is niet echt nieuw. Hoewel het in ons land nog niet echt bekend is, wordt die techniek in Japan al tientallen jaren toegepast. Ons eerste principe is ‘ Koppel het commerciële aan het nuttige’. We bieden pakjes met drie of vijf zakdoekjes en in elk pakje zit een kaartje met een commerciële boodschap. Dat kan een afbeelding of een slogan zijn, maar net zo goed kortingsbon”, zegt Van den Balck.

“De Tissuepack-marketing is een slimme manier van reclamevoering die door iedereen wordt aanvaard. Mensen vinden de tissues handig en bewaren het pakje dus een tijdje. Uiteindelijk is dit de droom van reclamemakers: mensen lopen rond met de reclame.”

“Veel mensen vragen visibiliteit en die leveren we met onze nieuwe counter. De display kan strategisch worden opgesteld in verkooppunten, aan de ingang bij de receptie, in de toonzaal, in vergaderzalen of wachtzalen, maar ook op events en congressen”, zegt Van den Balck. “De display creëert een grote visibiliteit op de toonbank en het pakje zakdoekreclame wordt nadien goed bijgehouden.”