thumbnail_SoniaP_DSC9672-2_Metro2_DEF

.BE wint van .NL in internationale E-commerce wedstrijd

NAZARETH – Het is geen staatsgeheim, Nederland is een absoluut richtland wat e-commerce betreft. Des te trotser is het voltallige team van The baby’s corner dan ook dat ze de Audience Prize wonnen van de gerenommeerde en Nederlandse Sana B2B E-Ccommerce Awards 2020. Hun continue en doorgedreven visie en innovatie én het overweldigde succes van de webshop www.thebabyscorner.be in deze uitdagende tijden zorgden ervoor dat de publieksstem hun richting uit kwam.

Sana levert de know-how voor meer dan 1200 webwinkels wereldwijd, als gecertificeerde partner van Microsoft Dynamics en SAP zijn ze een speler met grote autoriteit wat deze overwinning alleen maar meer flair geeft. Wanneer Belgen online winkelen is het vaak zoeken naar een winkel met sérieux die eindigt op .be.

“Wie kocht uiteindelijk nog niets bij de Nederlandse grootmachten als CoolBlue, Bol, … Reden te meer om een klein beetje chauvinistisch en apetrots te zijn op onze eigenste www.thebabyscorner.be“, zegt Sonia Pypaert, zaakvoerster van The baby’s corner. “Het mag geweten, tussen de droom en daad van onze webshop stonden ongelooflijk veel uren en zweet in de weg. Maar dankzij de motivatie van ons fantastische team van mama’s en papa’s in de winkel, in het magazijn en achter de schermen staan we waar we vandaag willen staan!”

Favoriet van het publiek

Uit de meer dan honderd internationale cases selecteerde het Sana expertpanel 10 cases die het meest opvielen op het gebied van gebruikerservaring, e-commerce succes, visie en innovatie. Via een online stemming koos het publiek the baby’s corner als winnaar omwille van de doorgedreven user experience en storytelling.

Sonia pypaert: “User experience. De ervaring van de klant. Zijn producten makkelijk te vinden? Passen ze bij het persoonlijk traject van elke individuele mama en papa (in spe)? Is de grafiek sprankelend en rustgevend? Zijn de (complexe) online tools als de babylijst op maat van de behoeften van onze klanten? Zovele vragen lagen aan de basis van onze moodboards, de architectuur en technologie van onze webwinkel. We waren pas tevreden toen de zeilen bol stonden en het schip volledig uitgerust voor een lange reis koers zette richting succes.”