thumbnail_S3S – CFO Christophe Dekeukeleire en CEO Roel De Frene

S3S biedt wereldwijd ondersteuning ter plaatse voor servers en data-oplossingen

EKE/NAZARETH – S3S, distributeur van server- en data-oplossingen, biedt vanaf nu standaard overal ter wereld fysieke ondersteuning ter plaatse voor hardware van Supermicro. Met dit unieke aanbod wil S3S klanten volledig ontzorgen, zodat zij zich kunnen focussen op de ontwikkeling van hun bedrijf.

“We merkten dat softwareontwikkelaars, aanbieders van (cloud)diensten en andere grote bedrijven moeilijk een partner vinden die servers op maat kan ontwikkelen én overal ter wereld ondersteuning ter plaatse kan verzorgen”, zegt CEO Roel De Frene. “Daarom werkten we ons nieuwe Global On-Site Support aanbod uit. De klant hoeft zich nu geen zorgen meer te maken over de correcte werking van zijn hardware en hij kan zich focussen op het optimaliseren van zijn eigen producten.”

Behalve technische ondersteuning ter plaatse, biedt S3S een breed gamma aan andere diensten, zoals wereldwijde verzending en installatie, uitgebreide branding opties en een zeer gunstige advanced warranty. Op die manier wil het bedrijf een échte partner zijn en klanten zo volledig mogelijk ontzorgen.