Vanaf eind maart zal Invite.Media via een televisieformat ‘Z-Invite’ elk weekend te zien zijn op Kanaal Z. Het nieuwe mediabedrijf wil evenementen de mogelijkheid geven om beelden te delen binnen een vast opgemaakte format, zowel digitaal als op televisie.
Volgens Patrick Vermaerke, die zelf reeds 20 jaar actief is in de eventsector, bestaat er vandaag geen enkel kanaal waar evenementen, congressen of teambuildings georganiseerd in Vlaanderen, zich kunnen tonen aan een groter en breder publiek. “Invite.Media zorgt voor een unieke brede verspreiding en contentduiding van een event. Elk bedrijf heeft wel eens iets te vieren: van jubileum, opening van een nieuw gebouw, personeelsfeest, congres, productlancering tot een fundraisingevent. Je moet er eigenlijk als het ware zelf bij zijn om het event te beleven. Via onze unieke kanalen kan het brede publiek nu kennismaken met wat er allemaal gebeurt op evenementieel vlak in Vlaanderen.”
Mede-oprichter Wim Voss legt uit hoe het in zijn werk gaat. “Wij filmen het event, maken er een beknopte dynamische montage van en brengen het in onze Invite.Mediakanalen tot leven. Vanaf september willen wij dit format ook lanceren in Wallonië via Canal Z.”
Nathalie Welleman werd aangetrokken als account director om Invite.Media uit de bouwen.