SINT-MARTENS-LATEM/AALST – Met de case “Je voelt je meteen thuis als hulp in huis” voor Partena Hulp in huis won De Facto Image Building vorige week donderdag 14 november de HR Excellence Awards. Tijdens deze jubileumeditie mocht het strategische én creatieve team het podium op om de award voor ‘Best Employer Branding, Communication & Reputation Company’ in ontvangst te nemen. De Facto Image Building wint deze award voor de 4de keer.
Partena Hulp in huis wou employer of choice bij huishoudhulpen worden, en dat in een sterk concurrentiële jobomgeving. De Facto Image Building bedacht en bracht een warm, authentiek en waardevol employer brand-verhaal en communicatie in nauwe samenwerking met de huishoudhulpen zelf. “We zijn in deze uitgebreide case vooral fier op de sterk gestuurde datadriven jobsite www.thuisbijpartena.be en de uitgekiende doelgroepgerichte social media-strategie”, klinkt het bij De Facto Image Building.
“We work for a cause, not for applause”
De Facto Image Building brengt als full service & salesdriven communicatiebureau communicatie die strategisch onderbouwd is. “Voor Partena Hulp in huis legden we met intensieve, interne bevragingen hun DNA bloot, die de basis vormde voor een ambassadeurship gerichte rekruteringscampagne. Die is gevoed met maandelijkse (data)analyse, bijsturing en het opbouwen van een langetermijnrelatie met Partena Hulp in huis als klant.”
“Naast authentieke verhalen focussen we ook op strakke KPI’s die we maandelijks halen. De tevredenheid van de klant en de award halen we pas binnen bij de afgesproken, bereikte KPI’s.”
Innovatie, resultaten en kwaliteit voorop
In totaal werden er 16 HR-awards uitgedeeld tijdens deze jaarlijkse HR-hoogmis. Een onafhankelijke jury van HR-professionals bekijkt ingediende projecten, en beoordeelt de cases op hun innovatie, resultaten en toegevoegde waarde naar hun klanten. De HR Excellence Awards zijn nu al tien jaar lang een ijkpunt voor HR-dienstverleners. “De Facto Image Building is dan ook gepast trots op deze 4de award, die we met het voltallige team binnenhaalden”, besluit Managing Director Patrick Boon.