belga-27720199

e5 mode vernieuwt merkenaanbod en webshop

SINT-NIKLAAS – e5 mode breidt zijn merkenaanbod uit in een selectie van 15 winkels. Ook in de volledig nieuwe webshop van e5 mode kunnen klanten het vernieuwde assortiment integraal terugvinden. Bijkomende merken zorgen voor een nog groter en gevarieerder aanbod. Naar goede gewoonte heeft e5 daarbij ook oog voor dames met een maatje meer.

e5 mode verwelkomt 13 nieuwe merken: Jacqueline de Yong, Angels, Kaffe, More&More, Part Two, Zerres, Rabe, Anna Montana, Barbara Lebek, Diane Laury, Junarose, Zizzi en Only Carmakoma. Dit zijn allemaal vrouwenmerken, maar volgend seizoen komen er ook merken voor mannen bij. Klanten kunnen de nieuwe merken terugvinden in de e5 mode-winkels in Denderleeuw, Roeselare, Hasselt, Lier, Aartselaar, Oostende, Sint-Niklaas, Waver, Grimbergen, Dendermonde, Aarlen, Lommel, Ternat, Oostakker en Tielt-Winge. Het merk Jacqueline de Yong zal in de schappen van alle e5-winkels liggen.

Met de toevoeging van deze merken aan de collectie wil e5 mode de klant extra keuze bieden en een nog grotere groep vrouwen bereiken. “De al aanwezige eigen en externe collecties blijven beschikbaar, maar worden aangevuld met een aantal andere gekende merken”, zegt Alexander Talpe, CEO van e5 mode. “We mikken hiermee op een frisse, modieuze look voor verschillende types vrouwen, ongeacht hun leeftijd, lichaamstype of kledingstijl.”

 

Aandacht voor maatje meer

Zoals al het geval was bij de eigen collectie, bevat het nieuwe aanbod ook enkele grote matenmerken. “Dat sluit perfect aan bij een van de missies van e5: we willen er zijn voor mannen en vrouwen, in alle maten en vormen”, zegt Talpe. “De nieuwe plussize merken zijn Junarose, Zizzi en Only Carmakoma.”

Nieuwe webshop

Klanten kunnen voor de hele collectie ook terecht in de volledig nieuwe webshop. “We blijven inzetten op de mogelijkheid om digitaal te shoppen om ons cliënteel nog meer winkelcomfort te bieden. Een gebruiksvriendelijke, efficiënte webshop vergemakkelijkt het leven van klanten die geen tijd hebben voor een winkelbezoek of er geen zin in hebben”, zegt Talpe.

De nieuwe webshop heeft een nieuw, fris en modern design en wil een nog aangenamere winkelervaring bieden met extra betaalmogelijkheden. Hij is bovendien volledig mobielvriendelijk en dus aangepast aan bezoekers vanop bijvoorbeeld een smartphone of iPad.