GENT – Online de aandacht van de juiste mensen trekken wordt steeds moeilijker, en dat is ook Landing Videos niet ontgaan. De Gentse start-up, gespecialiseerd in videomarketing, maakt gebruik van een eigen videoplatform en wil daardoor een stapje voor zijn op zijn concurrenten. Aan de hand van een waaier van videomogelijkheden bieden ze elke klant een uniek verhaal.
Het platform verkort en vergemakkelijkt het normaal lange videoproductieproces. Op het unieke platform kunnen klanten alle soorten video’s bekijken, discussies aangaan met experts en projecten makkelijk opvolgen. Zodra je een account maakt op het platform zie je alle mogelijkheden en gaan de experts van Landing Videos je begeleiden tot het maken van de juiste keuze.
Video als vakmanschap
“Een video exact op maat van de klant verhoogt zijn slagkracht en de kans op sales”, legt zaakvoerder David Vandenbosscheuit. “Die return on investment kan je alleen maar hoog genoeg krijgen als je de juiste snaar raakt. Dankzij het ruime aanbod op ons platform kan dat. Je vindt er explainer video’s, investeringsvideo’s, Instagram & Facebook video’s, event video’s, Facebook cover video’s, etc.”
Landing video’s maakte reeds video’s in opdracht van onder andere Seniorennet, Deco Vermeulen, Tempus Thuisverpleging, Recy Call, Reparatiehuis, ION, het Faktory Infini event en de Gentse studentenapp Klik.
Laat je video subsidiëren
Opmerkelijk is dat Landing Videos gemachtigd is om video’s te maken met subsidies. Daarmee kan je tot de helft van de investering besparen. Voor wie zich nog niet 100% thuis voelt in het Digitale Marketing gebeuren biedt Landing Videos ook gratis Digital Marketing labs aan waar zij hun vakkennis met de klanten delen.