ZOTTEGEM – Veel schoon volk over de vloer vandaag bij Volvo D’Hondt tijdens de derde After-Work Business Drink. De nieuwe Miss België, Elena Castro Suarez, een Antwerpse met Spaanse roots, ontvangt er officieel haar gloednieuwe Volvo V40. Tegelijk nodigt Unizo Zuid-Oost-Vlaanderen ook haar leden uit om kennis te maken met het vernieuwde stadsbestuur van Zottegem.
Elena Castro Suarez heeft haar mooie getinte huid door de combinatie van de Spaanse roots van haar vader en de Belgische van haar moeder. Ze spreekt dan ook vloeiend Spaans, al woont ze gewoon in Antwerpen. Elena is 18 jaar, beschikt gelukkig ook al over haar rijbewijs en studeert rechtspraktijk omdat ze later graag procureur zou worden. Die studies gaan een jaartje op ijs, zodat ze zich 100% kan focussen op haar taken als Miss België. Vooral goede doelen steunen is voor haar prioritair. Daar wil ze in 2019 echt rond werken.
Veel schoon volk
Samen met de organisatrice van Miss Belgium, Darline Devos, enkele eredames en voormalige missen, zal Elena van de partij zijn op donderdag 21 februari om haar nieuwe Volvo in ontvangst te nemen. En daarmee toert Miss Belgium meteen ook met een veilige, Belgische wagen rond om haar taken als Miss Belgium op zich te nemen. Wellicht één van die taken: het startschot geven voor de Ronde Van Vlaanderen op zondag 7 april, waarvoor D’Hondt-Reynaert wagensponsor is.
Derde generatie Volvo dealer
D’Hondt – Reynaert is al sinds 1960 officiële Volvo verdeler en daarmee één van de oudste Volvo verdelers in België. Joany en Gerry D’Hondt, derde generatie Volvo dealer, staan samen aan het roer van een hecht familiebedrijf met 3 Volvo vestigingen in het zuiden van Oost-Vlaanderen (Aalst, Oudenaarde en Zottegem) en beschikt over een team van een 50-tal medewerkers.
Unieke reclame
D’Hondt-Reynaert laat zich bovendien regelmatig opmerken op de weg en in de media. De Volvo verdeler is immers niet alleen wagensponsor voor Flanders Classics (maar liefst 60 Volvo’s worden ingezet voor de Ronde van Vlaanderen), zij leveren ook Volvo’s voor diverse tv programma’s en series (Hotel Römantiek, De Dag) en voor het derde jaar op rij ook een knappe nieuwe Volvo V40 voor Miss België. Het is voor D’Hondt nv een unieke manier om nieuw publiek aan te trekken, nieuwe mensen te ontvangen in de showroom in tijden van online configuratietools, web quoters en digitale communicatie.