OUDENAARDE – Sedert méér dan drie jaar werken vele tientallen restaurants, tavernes, bowlings, wellness-centres, hotels, B&B-s met de toepassingen van ‘Push … We Come’. Het concept is eenvoudig, klantvriendelijk en betaalbaar en geeft een totaal andere dimensie in de samenwerking tussen medewerkers, keukenpersoneel, klanten,… Geert Baeyens en echtgenote Carine De Maertelaere brachten het concept 3 jaar geleden ook bij ons op de markt.
“Toen we dit in juli 2015 zagen op vakantie in Amerika, kwam de vraag in ons op: Waarom bestaat dit niet bij ons in België?”, vertelt Geert Baeyens (59). “We hebben toen een invoerder gezocht én gevonden, onze marketing gestart en al snel kwamen de eerste klanten voor dit prachtige systeem.”
In beide richtingen
Het concept van ‘Push … We Come’ is uniek omdat het zo eenvoudig is: men plaatst één of meerdere buttons op een bepaalde plaats en met een eenvoudige druk hierop krijgt één of meerdere medewerkers een draadloos en discreet signaal op zijn smartwatch. Toepassingen zijn er uiteraard in de horeca met restaurants en tavernes (als alternatief voor het keukenbelletje), sportcentra, b&b’s, retail, doe-het-zelf zaken en zo veel meer.
Maar het werkt ook in de andere richting. “Met het klanten-oproepsysteem bewerken we dan weer frituren, indoorspeeltuinen, bowlings, hippe snackbars enzovoort”, zegt Baeyens. “De klant krijgt een bieper mee als hij een bestelling heeft geplaatst en word opgeroepen als zijn bestelling klaar is. Geen wachtrijen meer maar een vlotte bediening met minder stress voor zowel de klant als de zaakvoerder.”