download (30)

Meat&More zoekt vers talent via ludieke jobcampagne

AALTER – Op vrijdag 6 juli stelt Meat&More zijn deuren open tijdens de maandelijkse jobdag. Met de campagneslogan ‘Graag een job op maat?’ wil het enthousiaste kandidaten aantrekken. Het Aalterse voedingsbedrijf, met winkelformules Buurtslagers en Bon’Ap verspreid in heel Vlaanderen, is naarstig op zoek naar verschillende profielen: van schoolverlaters tot experten, iedereen is welkom.

Samen met de maandelijkse jobdagen loopt in Gent een ludieke jobcampagne met de slogan ‘Bruud op de planke’ (mee uuflakke). Van 26 juni tot 26 juli kleuren 5 trams en 15 bussen het straatbeeld en loopt er gelijktijdig een spotje op AVS. Via een gratis sms met ‘UUFLAKKE’ naar 8060 solliciteert iedere kandidaat rechtstreeks bij Meat&More.

“Sinds we in 2016 de Talent Mobility Award wonnen, zetten we in op de juiste mensen op de juiste plaats”, vertelt verantwoordelijke Mens & Organisatie Mieke Ally. De groep ontving de trofee van toonaangevend HR-bedrijf Ascento voor haar jarenlange inspanningen op het vlak van talentontwikkeling. “Bij Meat&More staat een job op maat voorop. Dus vragen we ook toekomstige sollicitanten om ons te laten weten wat zij verwachten en waarin wij hen tegemoet kunnen komen. Respect en openheid vinden we belangrijk op elk niveau.”

Inschrijven kan op www.meatandmore.be/jobs/jobdagen. Op 6 juli, maar ook op vrijdag 1 augustus, telkens van 14 tot 17 uur, staan de deuren opnieuw open. Op vrijdag 21 en zaterdag 22 september vinden de volgende jobdagen plaats, want als groeiend bedrijf is Meat&More altijd op zoek.