GENT – Starring Jane toont zich tijdens deze Halloweenweek van zijn creatiefste kant. Het Gentse webbureau bedankte zo’n 60-tal klanten voor het vertrouwen en gaf daarvoor een bokaal vol lekkers. Voor één van de klanten wachtte er een huiveringwekkende, maar aangename verrassing.
Onder het motto trick or treat bezoeken de medewerkers van Starring Jane deze week heel wat klanten. Voor de gelegenheid overhandigde het hybride creatief webbureau uit Gent een bokaal met een koekjesmix, chocoladestukjes, kleurrijke smarties en een recept om zelf koekjes te maken. Daarbij werd ieder van hen uitgenodigd om een foto met hun gebakken zoetigheden op sociale media te plaatsen.
Halloweenverrassing
In één van de 60 bokalen zat naast al het lekkers ook een klein spinnetje verstopt. Wie het vindt, krijgt nog een hoofdprijs. Dat is in dit geval een contentkalender op maat van het winnende bedrijf. Het totale plaatje werd bovendien digitaal gepromoot door Starring Jane.
“Door deze acties worden onze medewerkers nog meer ambassadeurs van Starring Jane. We enthousiasmeren en vergroten zo de betrokkenheid van onze medewerkers en die van onze klant. En als wij onze klanten frisse en memorabele campagnes beloven, dan moeten we toch tonen dat we die ook zelf kunnen realiseren?”, redeneert David Bintein, ceo van Starring Jane.
Het voorbije jaar ondernam Starring Jane al soortgelijke acties. Via deze weg wil het Gentse bedrijf haar eigen merk activeren en haar diensten in de schijnwerpers plaatsen.