cityfashion © foto Mediahuis/cityfashion

cityfashion zet Vlaamse modeboetieks in de kijker

Alle modezaken in heel Vlaanderen terugvinden in een click. cityfashion heeft het mogelijk gemaakt op www.cityfashion.be. Om dat duidelijk te maken aan de Vlaming, lanceerde het bedrijf in samenwerking met Mediahuis, de moedermaatschappij van Made in Oost-Vlaanderen, een mediacampagne. Die wordt uitgerold in kranten, magazines en online.

De campagneslogan Alle Vlaamse modeboetieks wachten op jou maakt duidelijk waar cityfashion voor staat: het verenigen van alle Vlaamse modeboetieks. Het modeplatform biedt webshops van 173 Vlaamse modeboetieks aan en herbergt zo 2.403 verschillende modemerken. Zo kan de consument online shoppen in de langste digitale winkelstraat of er alvast een kijkje nemen om vervolgens de fysieke winkel te bezoeken. Met de campagne brengt cityfashion de Vlaamse modeboetieks weer dichter bij de consument.

Veranderende consument

Met deze campagne wil cityfashion onderstrepen dat shoppen bij Vlaamse modeboetieks meer is dan kleding of schoenen kopen. “Bij de Vlaamse modeboetieks shop je mode met een verhaal. Een verhaal van generaties met oog voor vakmanschap, service en een hedendaagse klantgerichtheid tot de nieuwe generatie die steeds op zoek gaat naar een eigen kwaliteitsstempel. In de praktijk vertaalt zich dat naar een bijzonder gevarieerd aanbod met één gemeenschappelijke noemer: passie voor het vak”, zegt Benny Kerkhofs, Business director regionaal digitaal, cityfashion – Mediahuis.

“De expertise en persoonlijke service die je bij onze Vlaamse modeboetieks terugvindt, is van onschatbare waarde voor een consument. Maar het is nu eenmaal een feit dat diezelfde consument anders shopt dan in het verleden. Heel vaak wordt er eerst online gekeken alvorens een fysieke winkel binnen te stappen. Daarom is het belangrijk dat de Vlaamse modeboetieks ook online voldoende zichtbaarheid krijgen en top of mind worden bij de consument. En dat is precies wat we willen uitdragen met deze campagne.”