Conectys werd in 2004 in Gent opgericht door Arnold Cobbaert. Zonder de media-aandacht op te zoeken heeft het bedrijf ondertussen wereldwijd zijn vleugels uitgeslagen. Een duidelijker bewijs dat ondernemingen niet altijd de grote trom hoeven te roeren om succesvol te zijn, bestaat er niet. In 35 talen biedt het bedrijf, dat ook twee vestigingen heeft in Roemenië, één in de Filipijnen en één in Taiwan én veel mensen van thuis uit laat werken, outsourcingdiensten aan die gaan van callcenters tot document- en infrastructuurbeheer.
Conectys kondigde nu aan dat nieuwe klanten en een uitbreiding van de opdrachten van bestaande klanten ervoor zullen zorgen dat het aantal medewerkers dit jaar met meer dan 40% zal groeien. Onder meer een groot Amerikaans bedrijf dat consumentenproducten- en diensten aanbiedt, zorgt mee voor de groei.
“Succes is altijd de vrucht van hard werk en een combinatie van verschillende factoren”, geeft Arnold Cobbaert aan. “Voor Conectys zijn dat de slimme keuze van onze locaties, het talent van onze medewerkers en een enorme focus op transparantie. Zo krijgen onze klanten in real time zicht op de Net Promoter Score (NPS) en de klantentevredenheid. De gedrevenheid en de passie van onze medewerkers en het vertrouwen van onze klanten stellen ons in staat om de traditionele outsourcingmodellen te blijven doorbreken en te blijven groeien.”