Campagne van Milcobel genomineerd voor Effie Award

 

bruggekaasMilcobel, met hoofdzetel in Kallo,  haalt niet alleen de melk op bij 2.8000 melkveebedrijven, maar het bedrijf, dat onlangs nog een akkoord sloot met Friesland Campina om nog meer melk op te halen, heeft ook duidelijke ambities om met diverse zuivelproducten de consument aan te spreken, meldt niet zonder trots dat het samen met reclamebureau LDV United met de marketingcampagne “Brugge Kaas, de juiste kaas is snel gekozen” genomineerd voor een prestigieuze Effie Award.

De Effie Awards belonen de sterkste en efficiëntste marketingcampagnes van het voorbije jaar. Hierbij wordt het hele verhaal tegen het licht gehouden: welke media werden gebruikt? wat was de boodschap? wat waren de beoogde doelstellingen?  wat waren de uiteindelijke resultaten (volume, groei, marktaandeel, omzet, …)?  kortom,  hoe efficiënt was de campagne?

Deze nominatie is een erkenning voor de prestaties en de behaalde resultaten van de “Brugge Kaas”- najaarscampagne van 2015, de eerste campagne onder de vleugels van het reclamebureau LDV United. CEO Eddy De Mûelenare bevestigt dat de nominatie aantoont dat Milcobel ook een stevige communicatie voert naar de consumenten.