Het Gentse New Balls Please dat zich profileert als eventbureau en live storytelling agency kwam onlangs verrassend uit de hoek met een spectaculaire winst in de BEA competitie, zowat het equivalent van de Oscars in de evenementensector. Het bureau heeft met zijn gouden en bronzen BEA 2016 ondertussen vier awards op haar palmares staan.
Zaakvoerders Stein Hoogstoel, Valérie De Coster en Michel Van Camp zijn daar terecht fier op: “Sinds de opstart van ons bedrijf, amper twee jaar geleden, leggen we de focus op onze klanten. Samen creëren we een visie, een identiteit en veel meer dan een ervaring. We denken na over hoe businessideeën optimaal vervuld worden en hoe we netwerkwensen vervolledigen. Door extra pit toe te voegen aan de evenementen van onze klanten, gaan hun gasten met een memorabele ervaring naar huis. We vertellen het verhaal van de klant en leggen de nadruk op zijn topteam en topproduct. We weten hoe we het juiste doelpubliek bereiken en hoe we samen verder kunnen gaan dan een standaardevent. Elk project en elke case zijn een nieuwe creatieve reis naar een winnend concept.”
New Balls Please organiseerde in zijn jonge bestaan al events voor belangrijke spelers zoals TomTom, Volvo, Sanoma, De Lijn, Opel, Deloitte en A.S. Adventure. Stein Hoogstoel, Valérie De Coster en Michel Van Camp vormen samen met nog vier andere medewerkers met verschillende profielen een hecht team met uitgebreide expertise in de creatie van events.
“We zijn een jong MICE bureau met een all-round service”, zegt Michel Van Camp nog. “Ons oplossingsgedreven team staat klanten bij in kleine en grote projecten. We bieden frisse ideeën en concepten aan klanten met extra pit, want ons oog voor detail maakt van vergaderingen, incentive meetings, congressen, seminaries en events een onvergetelijke ervaring.”