Het jonge communicatiebureau Fantastic uit Gentbrugge bouwt onder leiding van Broos Debrabander en Guy Wilssens (foto) een stevige reputatie uit als merkarchitect voor human resources.
“Een stevige merkreputatie is voor organisaties niet alleen nodig om klanten te overtuigen, maar ook om talent aan te trekken en te houden”, zegt Guy Wilssens. “Want het is met dat talent dat organisaties in disruptieve tijden het verschil moeten maken.”
Fantastic kondigde recent aan dat het na een ptich door Audi Brussels is uitverkoren als vaste communicatiepartner. Het bureau moet de komende jaren onder meer verantwoordelijk tekenen voor employer branding en HR Media Buying voor het automerk. Daarnaast zal Fantastic ook het nodige strategisch advies verlenen rond nieuwe media en trends in rekrutering.
“Eind 2013 startte Fantastic met één ambitie: vernieuwende en impactvolle corporate en HR communicatie creëren”, zegt Guy Wilssens. “En dat kan enkel maar door heel dicht bij onze klanten te staan en als het ware ook hun bloed door onze aderen te voelen stromen. Ons team van communicatiespecialisten verzorgt voor onze klanten een bijzondere mix van efficiënte mediastrategie en creatieve concepten. Klanten als Barco, Elia, SD Worx, SVK, Telenet, t-groep en Vandemoortele, kunnen daarvan getuigen.”