Op de beoogde Europese titel voor de Rode Duivels is het nog wachten tot volgend jaar, maar het Genste bedrijf Conectys mag wel al Europese kampioenspluimen op zijn hoed steken.
Het bedrijf is elf jaar geleden opgericht door Arnold Cobbaert, maar heeft ondertussen wereldwijd zijn vleugels uitgeslagen. In meer dan 35 talen biedt het bedrijf, dat ook twee vestigingen heeft in Roemenië en één in de Filipijnen én veel mensen van thuis uit laat werken, outsourcingdiensten aan die gaan van callcenters tot document- en infrastructuuurbeheer.
Vorige week kon het bedrijf trots melden dat het door de Europese outsourcingvereniging is uitgeroepen tot “European Outsourcing Service Provider” van het jaar en daarvoor in de Portugese hoofdstad Lissabon een prijs in ontvangst mocht nemen.
De bekroning is een erkenning voor de activiteiten van Conectys in de outsourcingsector en voor het langetermijnpartnerschap van het bedrijf met topklanten uit onder meer de hightech- en de reissector.
Conectys gaat er prat op zich van de concurrenten te onderscheiden door een combinatie van veeltaligheid, efficiënte kwaliteitsprocessen en een technologie die bewezen heeft het niveau van de dienstverlening naar een hoger niveau te kunnen tillen.
Arnold Cobbaert, ging destijds alleen van start en heeft ondertussen zowat 600 medewerkers in dienst. Hij toonde zich bij het in ontvangst nemen van de award behoorlijk fier. “Deze erkenning geeft aan dat wij de extreme klantegerichtheid of customer centricity, waar iedereen het tegenwoordig over heeft, erg hoog in het vaandel dragen”, zegt hij. “Op die manier hebben wij ons aanbod van outsourcingdiensten voortdurend uitgebreid. Daardoor hebben we langetermijnrelaties kunnen uitbouwen met onze klanten. De prijs die we nu hebben gekregen, geeft ons de energie om in dergelijke relaties te blijven investeren.”