Het full service data analitycs bedrijf MultiMinds uit Aalst heeft in zijn eerste levensjaar al heel wat grote namen uit de bedrijfswereld aan zich weten te binden. De meerwaarde die MultiMinds voor zijn klanten creëert, heeft ondertussen organisaties zoals Mediahuis, Colruyt Group, Proximus, Nationale Loterij en Vacansoleil weten te overtuigen. “Meer dan ooit bewijst onze filosofie dat ‘klanten partners zijn’ haar nut”, zeggen Siegert Dierickx en Philippe Vlaemminck van MultiMinds. “We zijn dan ook erg verheugd dat we hen voortaan kunnen laten genieten van het partnerschap dat we met Adobe hebben afgesloten en we organiseren meteen ook een specifieke opleiding rond het programma Analytics & Reports.”
Disruptie leidt tot kansen
De veranderingen in de wereld gaan zo snel dat amper te voorspellen is wat we de laatste drie maanden van 2015 nog zullen meemaken, maar nu al kunnen we wellicht zeggen dat “disruptie” hét woord van het jaar is. In alle geledingen van de maatschappij én in de ondernemingswereld blijkt elke dag opnieuw dat zekerheden niet meer bestaan en dat alles op elk ogenblik op losse schroeven kan komen te staan. “Dat leidt tot veel onzekerheid”, zegt Philippe Vlaemminck “maar ook tot grote kansen voor alle bedrijven die open en onbevangen samenwerken, ecosystemen creëren en aan “customer centricity” niet alleen lippendienst bewijzen maar op basis van data de juiste meerwaarde aanbieden op het juiste moment. We gaan er prat op dat we met onze diensten onze klanten tegen de disruptie kunnen helpen wapenen of hen kunnen helpen om zelf disruptief te zijn en om zo hun concurrenten voor te blijven.”
Beter doen dan vooropgezet
MultiMinds heeft een duidelijke missie. “Door te meten, te managen en daaruit munt te slaan, helpen we onze klanten om beter te doen dan hun businessdoelstellingen”, zegt Siegert Dierickx. “Vandaar dat we enorm blij zijn dat Adobe ons nu heeft aangeduid als Business Solution Partner. Adobe is een sterke naam in de markt in digitale analyse en marketingautomatisering. Bovendien gaat het om modulaire tools die het mogelijk maken om gefaseerd te groeien. Vooral de grotere ondernemingen, die ook onze klantendoelgroep vormen, kunnen veel voordelen halen uit het Adobe-platform.”
Training
De Adobe tools zijn wel redelijk complex en klanten hebben dus nood aan bijstand door experts. “Vandaar dat we hen van 7 tot 9 oktober ook samen met Adobe een driedaagse opleiding aanbieden in onze kantoren om te leren hoe ze maximaal voordeel kunnen halen uit Adobe Analytics & Reports”, geeft Siegert Dierickx nog aan. Meer info op: http://www.multiminds.eu/adobe-analytics-reports-and-analytics-user/ en op https://solutionpartners.adobe.com/content/apex/en/home/partnerFinder/partnerdetail.a1X14000005Nv2JEAS.html.