Deinze Shopping Park plukt vruchten van doelgerichte marketingstrategie

ddeinze“Sinds meer dan een jaar voeren wij een professionele marketing voor het binnenstedelijk en kernversterkend project Deinze Shopping®”, ook bekend als Deinze Shoping Park”, zegt eigenaar, ontwikkelaar en beheerder Patrick Piens. “Op basis van professionele A-CRM software is een team van 5 mensen dagelijks aan het werk om het shoppigpark onder de aandacht te brengen, en Deinze als winkelstad op de kaart te zetten.”Een duidelijke marketingstrategie, met onder meer advertenties in magazine, cadeaubons die via de website worden weggegeven en radioreclame op Radio 2 voor de eindejaarsacties,  is erop gericht om consumenten uit een ruime cirkel rond Deinze aan te trekken om in het shoppingpark te komen winkelen.

“We beginnen daar nu volop de vruchten van de plukken”,zegt Patrick Piens. “Het Deinze Shopping Park is in enkele maanden uitgegroeid tot een dynamisch handelsgeheel met een aangename beleving van eigentijds winkelen voor de shoppers uit onze regio.”

Dat betekent niet dat de beheerder op zijn lauweren rust. Zo is de afgelopen weken geïnvesteerd in de opwaardering van de parking met mooie signalisatiewijzers in de huisstijl en de kleur van het shoppingpark en zijn aan het begin en het einde van de overdekte winkelwandelstraat langs de etalages van de winkels overdekte fietsenstallingen geplaatst.  

Ondermeer omwille van de kwalitatieve uitvoering van het project en het marketingconcept waarmee het wordt gepromoot bij de consumenten in de regio, heeft DeinzeShopping® eind vorig jaar de prestigieuze ‘Shopping Award 2014’ gewonnen, die tweejaarlijks wordt uitgereikt door de BLSC, de Belgisch-Luxemburgse Raad voor de Winkelcentra.