Marketingbureau Vinddevis uit Aalter ontwikkelde voor handelaars een screening die de klantenbelevenis test. “De kracht van een positieve klantbelevenis wordt nog steeds onderschat”, zegt Griet Aallaert van Vinddevis. “Nochtans is de jongste maanden al herhaaldelijk in het nieuws gekomen hoe de uitingen die ontevreden klanten op internetfora achter laten een zaak behoorlijk wat schade kunnen toebrengen. Tevreden klanten zijn ambassadeurs van een handelszaak, maar klanten met een negatieve ervaring delen hun ongenoegen des te meer! Als ondernemer is het belangrijk om regelmatig de handelszaak uit het oogpunt van de klant te bekijken. Met kleine aandachtspunten is het mogelijk de harten van klanten te veroveren.”
Griet Allaert zegt dat handelaars een grote nood hebben aan een objectieve kijk op hun zaak van buitenaf. “Als ondernemer sta je dagelijks in de zaak. Net daarom is het niet evident om daar nog objectief naar te kijken. Onze Bubble-test is de objectieve winkelscreening die handelaars nodig hebben. Het resultaat omvat een rapport met concrete tips en aandachtspunten waarmee de ondernemer onmiddellijk aan de slag kan.
Ondernemers kunnen een Bubble-test winnen door deel te nemen aan de lanceringsactie die momenteel bij Vinddevis loopt.