Basesix neemt magazine en "Nacht van Exclusief" over

ExclusiefEvenementen- en communicatiebureau Basesix uit Gentbrugge neemt het Exclusief magazine en het jaarlijkse event De Nacht Van Exclusief over. Hiermee is het voortbestaan van deze twee gevestigde waarden verzekerd. Temeer omdat Raymond Stuyck, oprichter en bezieler van beide, blijft meewerken.

Exclusief werd 37 jaar geleden, in 1977, voor het eerst uitgegeven en was tot nu toe nog steeds in handen van de oorspronkelijke uitgever Raymond Stuyck. Het magazine wordt gekenmerkt door zijn stijl en de unieke interviewmix van politici, bedrijfsleiders, kunstenaars en BV’s, in combinatie met het jaarlijks evenement.

Dany Peleman -zaakvoerder van Basesix- is uitermate blij met de opportuniteiten die deze uitbreiding voor Basesix en de klanten biedt. Eventorganisatie en communicatie blijven de core business, maar met sterke merken als Exclusief en De Nacht Van Exclusief  kan het bureau -dat ook bekende namen zoals Astrid Bryan, Ann Van Elsen, Hanne Troonbeeckx, Ellen Petri en Bjorn Verhoeven vertegenwoordigt- zich nog beter onderscheiden in de markt.

De synergie tussen het magazine en het jaarlijkse evenement De Nacht Van Exclusief biedt volgens Peleman heel wat potentieel. Basesix kiest ervoor om het event voor het eerst terug te organiseren in het najaar van 2015. Eerst wordt er werk gemaakt van de vernieuwing van het magazine, waarvan de nieuwe versei eind november van de persen zal rollen.. Maar het is nu reeds duidelijk dat dit glamourevenement een metamorfose zal ondergaan. Als evenementenbureau heeft Basesix hier immers alle kennis en ervaring voor in huis.

Vanaf nu zal Exclusief ook digitaal actief zijn. Er is binnenkort een nieuwe website en de Facebookpagina wordt actief ingezet in de communicatie. Adverteerders in het magazine zullen eveneens opgenomen worden in de online versie ervan. Exclusief biedt de mogelijkheid aan nationale en internationale luxemerken en aan exclusieve dienstenleveranciers om zich in Vlaanderen in de kijker te zetten bij hun doelpubliek.