MECHELEN – Voor next generation agency Springbok brengt de coronacrisis niet alleen slecht, maar ook goed nieuws. De gevolgen van corona hebben geleid tot een mentaliteitswijziging bij bedrijven en ondernemers. Dat zorgde voor een reeks extra projecten waarin data, technologie en creativiteit het antwoord bieden op de uitdagingen tijdens en na de pandemie.
De invloed van de coronamaatregelen zorgt ervoor dat bedrijven hun organisatiemodellen en communicatie anders moeten bekijken. “Dat resulteert in een versnelling in de markt”, stelt Kim Verhaeghen, managing partner van Springbok, vast. “We merken dat onze klanten nu meer dan ooit open staan voor een creatieve kijk, de mogelijkheden van data en innovatieve technologische oplossingen.”
Volgens Vincent Van Lingen, de tweede managing partner van Springbok, is er ook meer besluitvaardigheid bij klanten. “De uitzonderlijke situatie vraagt van bedrijven een quasi onmiddellijke reactie. En dat in heel wat domeinen.”
In deze context heeft Springbok een aantal nieuwe mensen aangetrokken om zijn nationale en internationale klanten optimaal te servicen in functie van de nieuwe noden. De eerste belangrijke nieuwkomer is Gert Lintermans. Hij wordt Group Business Development Director bij Springbok.
Ook in het Client Services team verwelkomt Springbok twee nieuw nieuwkomers. Joana Lazaro wordt Client Service Director en Bert Leyssens maakt de overstap van Intracto en vervoegt het Bridgestone Europe Client Services team als Senior Technical Project Manager.
Omdat Springbok ook steeds meer inzet op data werd Liesl Moriau aangetrokken als Data Analyst. Tot slot wordt het toenemende belang van marketing automation bevestigt door de aanwerving van Amaury Chavepeyer (ex Actito) en Andries Clippeleir (ex The Reference) als Project managers en Louis Van Aken als Salesforce Marketing Cloud campaign expert bij Rise + Shine.
Springbok heeft vestigingen in Mechelen (HQ), Brussel, Amsterdam en Parijs en heeft een team dat 115 mensen telt.