MECHELEN – De PRIM (Public Relations Industrie Mechelen), verenigt maandelijks een delegatie van het Mechelse bedrijfsleven en het stadsbestuur rond een gastspreker. Deze keer gebeurde dat voor het eerst digitaal. Het aperitiefhapje en -drankje werd bij de deelnemers aan huis geleverd.
De bedoeling van de PRIM is om de interdisciplinaire contacten te handhaven en uit te breiden en nieuwkomers te leren kennen. Dat gebeurt allemaal in een ongedwongen sfeer en met een interessante gastspreker.
Dat was deze keer Mechelaar Mark Rabsahl, National Key Account Manager & DHL Express eCommerce Lead Belgium. Hij had het over de impact van de coronacrisis op de logistieke sector. Een 20-tal mensen volgden vanuit hun ‘kot’ de interessante uiteenzetting.
“We wilden voor de zomervakantie nog een bijeenkomst organiseren”, zegt voorzitter Jan Simons. “Ondanks het feit dat dit een zeer geslaagd experiment was keren we na de zomer wel terug naar de ons vertrouwde locatie van de Salons Van Dijck. Die werden ondertussen trouwens volledig en indrukwekkend gerenoveerd.”