new-bmw-320d

Jeroen Lissens wordt corporate communications manager van BMW Group Belux

BORNEM – Jeroen Lissens is de nieuwe corporate communications manager van BMW Group Belux. Hij volgt Christophe Weerts op die het bedrijf verlaten heeft. Lissens werkte tot nu toe bij De Tijd.

Jeroen Lissens, die van opleiding germanist is en tot op heden Chef Ondernemen was bij De Tijd, wordt actief in zijn nieuwe functie op 1 februari.

Hij brengt meer dan tien jaar journalistieke ervaring en negen jaar corporate communicatie ervaring bij binnen- en buitenlandse bedrijven uit de financiële sector mee naar BMW Group Belux. Bovendien heeft hij in zijn garage een BMW R 100 RS uit 1979 staan. Hij studeerde Germaanse talen aan de KU Leuven en de Humboldt Universität zu Berlin.

“Ik kijk er enorm naar uit om samen met de collega’s bij BMW Group Belux de communicatie van BMW, MINI, BMW Motorrad en BMW Group verder vorm te geven”, aldus Jeroen Lissens. “Het is een fantastische uitdaging die ik met beide handen aangrijp.”

Eddy Haesendonck, ceo en voorzitter van BMW Group Belux: “Ik ben ervan overtuigd dat we met de komst van Jeroen Lissens nóg verder zullen kunnen bouwen aan onze sterke merken en onze nummer één positie in de premium markt.”