AED_Willebroek_ALL_026

AED zoekt extra volk om groei op te vangen

WILLEBROEK – AED Group groeit sterk in binnen- en buitenland. Het bedrijf zoekt daarom nieuwe werknemers en houdt een jobbeurs bij AED Store in Willebroek.

“Het ziet er naar uit dat onze verhuurafdeling opnieuw gaat mogen afklokken op een sterke groei van meer dan 20% in 2018”, zegt Filip Van Vlem, international pr & communications manager van AED Group.

“Later dit jaar gaat onze franchise vestiging in Singapore open, die de regio Zuid-Oost Azië zal bedienen voor de audiovisuele verhuur. En ook AED Italië staat als nieuwe franchise vestiging in de steigers, en dat merken we nu reeds in het aantal verhuurtransacties naar Zuid-Europa. Alle magazijnen van de buitenlandse vestigingen worden vanuit Willebroek beleverd, en dat heeft uiteraard een stevige impact op de logistieke capaciteit.”

Het heeft ook gevolgen voor het personeelsbestand van het bedrijf. “We zoeken 14 nieuwe collega’s, waarvan 10 voor de moederafdelingen in Willebroek. Zaterdag 20 oktober (van 9 tot 12u) houden we bij AED Store in Willebroek een jobbeurs waar kandidaten zich vrij mogen aanmelden. We proberen voorrang te geven aan kandidaten uit onze directe omgeving: Willebroek en bij uitbreiding de Mechelse regio. AED is heel vlot bereikbaar met het openbaar vervoer, aangezien we vlakbij het treinstation van Willebroek gevestigd zijn.”

AED zoekt verschillende profielen die onder te verdelen zijn in 3 grote categorieën: magazijn, techniek en chauffeurs. Dit kunnen ze verwachten:

“AED’ers zijn in de eerste plaats gepassioneerd door hun job en beschikken over een ‘hands-on’ mentaliteit. Het bedrijf heeft een dynamisch rock & roll kantje. We zijn niet voor niets de grootste Europese toeleverancier van audiovisueel materiaal voor de entertainment industrie. Onze luidsprekers, lichtarmaturen en videoschermen vertrekken vanuit Willebroek naar de verste uithoeken van Europa (en bij uitbreiding wereldwijd) voor de meest indrukwekkende shows en producties. Van het Eurovisie songfestival tot de Olympische Spelen, van het autosalon in Genève tot de modeshows van Chanel of van de wereldtournee van Beyoncé tot Tomorrowland, overal vind je materialen van AED terug. Onze collega’s zijn trots dat ze deel mogen uitmaken van een bedrijf dat wereldwijd aanzien geniet.”