LIER – Het Havenbedrijf Antwerpen vertrouwt zijn promotiecampagne voor DeWaterbus toe aan Noticed, een full service communicatiebureau uit Lier.
In opdracht van het Havenbedrijf Antwerpen vaart sinds 1 juli 2017 DeWaterbus, een pendeldienst over de Schelde tussen het Steenplein in Antwerpen en Hemiksem. DeWaterbus biedt plaats voor 130 mensen en het is een succesvol filevrij alternatief voor de wagen.
Binnenkort komen er twee nieuwe trajecten bij. Zo zal DeWaterbus de Schelde verder opvaren naar de haven (traject Noord vanaf oktober) en zal er een route zijn die Wijnegem verbindt met het Havenhuis (traject Albertkanaal vanaf december).
Online aanpak
Noticed, een full service communicatiebureau uit Lier, heeft de pitch gewonnen ter promotie van de nieuwe routes en van DeWaterbus als vervoermiddel in het algemeen. De campagne omvat onder meer outdoor media in en rond Antwerpen, printadvertenties en een toolbox voor havenbedrijven. Daarnaast komt er nog een event voor het grote publiek.
“Ons concept was het meest creatieve en de gekozen media was uiteindelijk doorslaggevend. Daarnaast viel ook onze online aanpak in de smaak”, vertelt Karlo Stirmer, Creative Director bij Noticed, dat elk jaar blijft groeien met ook klanten als Gero Wonen, Vulco en Novatech. “Noticed wil niet het grootste maar het beste bureau van België worden. Er zijn alvast plannen om volgend jaar te bouwen op het stuk grond naast onze huidige werkruimte aan de Lintsesteenweg.”