voss

Vosschemie lanceert huismerk V-Sure

LIER – Kunststoffenspecialist Vosschemie zet de viering van zijn jubileumjaar verder met de uitgave van een informatieve krant voor klanten. Daarin wordt ook het nieuwe huismerk V-sure in de verf gezet.

Vosschemie bestaat 50 jaar in 2018 en viert dat het hele jaar door. Zopas werd de kersverse nieuwsbrief van het bedrijf (beschikbaar op papier en elektronisch) naar de klanten gestuurd. Daarin wordt uitgelegd dat Vosschemie zoveel meer is dan een bedrijf dat een product maakt en verkoopt. Dit familiebedrijf staat zijn klanten op alle mogelijke manieren bij om de producten die het maakt en verkoopt op de juiste manier en zo doeltreffend mogelijk te gebruiken.

De nieuwsbrief bevat onder meer informatie over de vernieuwde website met instructievideo’s en over workshops in het innovatiecentrum. Voor uitgebreide projecten komen technische adviseurs van Vosschemie zelfs ter plaatse bij de klant.

Omdat het productengamma van Vosschemie zo uitgebreid is, zijn er ook zeer uiteenlopende doelgroepen, van kunstenaars tot mallenmakers en bootherstellers.

Kwaliteit

Om de kwaliteit van de eigen producten in de kijker te zetten, werd nu het eigen huismerk V-Sure gelanceerd. “Dit staat voor producten en volledige systeemoplossingen die we zelf hebben gefabriceerd, die innovatief zijn, eenvoudig te verwerken, milieu- en mensvriendelijk, duurzaam en creatief “, zegt Claudia De Moor van Vosschemie.

Andere merkproducten die het bedrijf al jarenlang verkoopt en waar het vertrouwen in heeft, maar die niet bij Vosschemie zijn geproduceerd, krijgen het V-Sure label.