BHSPromotion

Willebroeks bedrijf verdeelt beste toeristische brochure ter wereld

WILLEBROEK – De beste gids ter wereld komt van Sea Life uit Blankenberge. Die werd door het Willebroekse BHS Promotion verdeeld. Voor het eerst in de geschiedenis van de Best Brochure Awards gaat zo een Belgische gids met de overwinning aan de haal.

Visitor International, de internationale vereniging van verdelers van toeristische brochures en gidsen, houdt jaarlijks de Best Brochure Awards om kwaliteitsvolle gidsen te promoten en aan te moedigen. Uit de 19.000 ingestuurde brochures en gidsen verdeeld door de leden van de vereniging, werden er 76 genomineerd.

Een internationale jury koos daar de folder van Sea Life, verdeeld door BHS Promotion, uit. Professionals uit de sector van reclameborden en de distributie van brochures keken daarbij naar de fysieke aantrekkelijkheid van de gids, de ergonomie, de inhoud en de kwaliteit van het gebruikte drukwerk.

Belgische primeur

Discovery Whale Watch uit Californië, Herr’s Snack Factory Tour uit Pennsylvania en de Grotten van Cézaire uit Frankrijk grepen net naast de overwinning. Zo komt een Belgische gids voor het eerst op de winnaarslijst te staan.

“Een kwaliteitsvolle brochure ondersteunt ons in onze opdracht om toeristische troeven op ruime schaal bekendheid te geven”, zegt Ben Tirions, BHS-verantwoordelijke voor Vlaanderen. “Toen ik de brochure van Sea Life zag, wist ik meteen dat dit een succes zou worden: een kleurrijke, vrolijke, overzichtelijke boodschapper met een aankondiging van iets nieuws. Ik ben dan ook trots dat wij deze brochure mochten verdelen.”