snappm

Telenet lanceert testproject Mr. More

Telenet heeft een nieuwe versie van Play More gelanceerd. Om nog beter in te spelen op het kijkgedrag van zijn klanten, werden de PRIME kanalen omgevormd. De PRIME kanalen worden herdoopt naar Play More met twee hoofdkanalen: Play More Cinema voor films en Play More Series, met o.a. elke zondag een marathon waarbij een volledig seizoen van een serie te bekijken is.

Daarnaast zijn er vier genre filmkanalen: Play More Kicks (voorheen PRIME Action), Play More Relax (voorheen PRIME Family), Play More Select (voorheen PRIME Fezztival) en Play More Black voor horror en fantasy.

Met HBO behoudt Telenet zijn home of HBO overeenkomst, wat betekent dat de grote titels zoals Game of Thrones, Westworld en Divorce gelijktijdig met de VS mogen worden uitgezonden, exclusief voor Vlaanderen. Ook Vlaamse fictie blijft een kernonderdeel, met nieuwe Vlaamse toppers en exclusieve previews op Vlaamse series.

“We weten al lang dat klanten op zoek zijn naar flexibele manieren om televisie te kijken. We willen inspelen op hun behoeften. Daarom hebben we nu ook de lineaire kanalen een prominentere plaats en strakkere invulling gegeven”, zegt Jeroen Bronselaer, senior VP Residential Marketing.

Daarnaast kunnen klanten de komende drie maanden terecht bij het testproject Mr More. Klanten kunnen chatten met de Messenger applicatie, die hen op basis van machine learning technologie te woord staat. Aan de hand van gerichte vragen waar de klant op antwoordt, gidst Mr More de klant naar de beste suggesties. Het is een primeur dat een Belgisch bedrijf een messenger bot gebaseerd op machine learning technologie gebruikt als gidsfunctie in een entertainmentcatalogus.

Mr More is vanaf vrijdag 16 december beschikbaar als testversie voor het brede publiek via https://m.me/playmorebe. Telenet werkte voor de creatie van Mr More samen met Froomle, een spin-off van de UAntwerpen, en TBWA.